Πολιτική Ποιότητας

Πολιτική ποιότητας της εταιρίας είναι οι υψηλού επιπέδου εξειδικευμένες υπηρεσίες που δημιουργούν σχέσεις συνεχούς και μακροχρόνιας εμπιστοσύνης με τον πελάτη, με γνώμονα την άρτια οικονομοτεχνική προσέγγιση για σχεδιασμό και υλοποίηση υπηρεσιών σε συνεχή επαφή με την κάθε επιχείρηση και πάντα σύμφωνα με την εκάστοτε οργανωτική δομή της κάθε εταιρίας.

Η δέσμευση για ποιοτικές υπηρεσίες σύμφωνα με το ISO 9001 αποτελεί τον γνώμονα με τον οποίο η εταιρία επιδιώκει να εφαρμόζει εθνικές κανονιστικές και νομοθετικές αλλά και ευρωπαικές οδηγίες και να εναρμονίζει την λειτουργία των επιχειρήσεων με αυτές.

Ιδιαίτερα στοχεύει:

  • Σε διάτηρηση της πρωτοπορίας της σε εξειδικευμένα αντικείμενα που απορρέουν από ευρωπαικές οδηγίες.
  • Σε βελτίωση των υπηρεσιών και του εύρους κάλυψης των αναγκών των επιχειρήσεων ώστε να ανταποκρίνεται σε όλο το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία αυτών.
  • Σε αποδοτικότερη λειτουργία για την ίδια μέσω της στελέχωσης και του δικτύου εξειδεικευμένων συνεργατών.

Τα παραπάνω επιτυγχάνονται:

  • Με συνεχείς επενδύσεις σε πόρους για κάλυψη των αναγκών σε τεχνολογία και τεχνογνωσία.
  • Παρακολούθηση και ανασκόπηση των εσωτερικών στόχων σε τακτά διαστήματα.
  • Την διεύρυνση του πελατολογίου της μέσω της προβολής και της πελατοκεντρικής πολιτικής.
  • Την αξιολόγηση και επαναξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού της και της παρότρυνσης για προσωπική βελτίωση.
  • Την τυποποίηση των διαδικασιών εκπόνησης κάθε υπηρεσίας και την ανάπτυξη συστήματος ιχνηλασιμότητας κατά την ροή εργασιών.

Η πολιτική ποιότητας εκφράζει και δεσμεύει την εταιρία για συνεχή βελτίωση και παροχή υπηρεσιών τέτοια, ώστε να ανταποκρίνεται στις υψηλότερες προσδοκίες, εκφράζοντας ότι η ποιότητα δεν μεταφράζεται σε ποιοτικότερες υπηρεσίες μόνο αλλά σε φιλοσοφία ανθρώπινης νοοτροπίας.